2011. november 21.

Lila-zöld tunika..............

................már régóta dédelgetett vágyam.
Mikor  wondrlanding  Roselette-jét láttam, nagyon megtetszett nekem .......aztán kiderült ,hogy fizetős minta, az még nem olyan nagy baj.........de , hogy angolul van csak ......................hát az számomra komoly nehézségnek számít!
Még a némettel megkűzdöttem volna, de angolul horgolni nem tudok!
Szóval szomorúan feladtam............................................volna............de addig, addig járt az eszembe és nézegettem a fényképeket, hogy pár hete neki álltam.
Horgoltam, próbáltunk , bontottam.....majd  újra, újra.......újra......újra....



...........míg végül elkészült az én verzióm....




.....kicsit más, kicsit pontatlan talán , a másodiknál jobban átszámolom majd.
Igaz ez , az első egy három éves , vékonyka kislány méret lett, .......a második egy hat éves kerek formákkal megáldott  kislány méret lesz......így újra kell mindent számolni.
Barka, Libikóka ( 100% superwash gyapjú ) színei, finom, puha , lágy esésű.
 





....a kis tulajdonosának tetszik, és ez a lényeg!


15 megjegyzés:

  1. Nagyon szépre sikeredett!! A lányka csodaszép benne!!

    VálaszTörlés
  2. Ügyes vagy! Jó kis móka ez a képről való kötés-horgolás, volt részem már egy párszor benne. Igazi kihívás.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csinos lett! Nagyon tetszik, hogy kép alapján horgoltad, emiatt mindig kicsit irigy vagyok, de remélem, egyszer majd eljutok idáig én is.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon csini, édes kis ruha! Tündéri a kicsi lány.

    VálaszTörlés
  5. Ügyes vagy, úgy látom tökéletes lett. Ezt próbáltam én is képről magamnak elkövetni, de a sokadik bontás után feladtam.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm lányok a kedves szavakat,..nem volt könnyű munka, de a szoknyarész már pihenés volt!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szuper lett,kalapemeles, hogy keprol megcsimaltad. Es a kiscsaj meg edes benne :)

    VálaszTörlés
  8. Szép ruha szép Lánynak! Többiek is kapnak?

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm muzsi!

    Viki!
    Köszi, most készül a második, teljesen más színekkel!

    VálaszTörlés
  10. Tündéri a ruhácska a pici lányon!Nagyon ügyes vagy!Szépek a színei!

    VálaszTörlés
  11. én még a leírásokkal is nehezen boldogulok. ez igen, te nagyon ügyes vagy! nagyon csinos lett!

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm lányok, azért némelyik leírás nekem is kínai, de ezt nagyon ki akartam próbálni!

    VálaszTörlés
  13. Annyira tetszik ez a tunika, szépek a színei, a mintája és szép a kislány is :-)

    VálaszTörlés