2011. november 1.

Kézmelegítő a hideg napokra......

................mert elég fázós típus vagyok.
............ sokáig azt gondoltam, hogy valami vagy fehér vagy fekete.
Kesztyű vagy nem kesztyű ?
 ............sokáig nem tetszett ez a ruhadarab........mert általában az ujjaim majd lefagynak a hidegben.
Most már tudom, ........... , hogy amikor hóesésben, didergő reggel , két álmos tekintetű gyerekkel indulunk és vastagon felöltöztünk, kesztyűt is húztunk........elő kell kotorászni a kocsikulcsot, majd a gyerek cipzárjával bíbelődni, papírzsepit elővenni., orrot törölni...........még folytathatnám...szóval nem is olyan rossz, ha van ilyen kézmelegítőnk , hogy tapintani, érezni tudjunk.
Így napokban meggyőztem magam és elkészítettem egyet, az elsőt.....


Barka , Négy évszak , Szamóca fonal (50% pamut, 35 % bambusz, 15% gyapjú) meleg, vastag .
A minta négy erp egy szembe öltve, majd egy erp........a következő sorban a négy erp közepébe négy erp, egy erp-ra egy erp, szélén legyező mintával.









....és egy kis faölelés, mert a fáknak nagyon jó kisugárzásuk van, főleg ez egy cseresznyefa!



...........most már jöhet a hideg !





15 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett! mostanában én is barátkozom ezzel a ruhadarabbal :) nagyon praktikus.

    VálaszTörlés
  2. A múlt héten hagyta el a számat az a mondat, hogy kell egy ujjnélküli kesztyű! Vagyis egy ilyen, mert nem is tudom, hogyan hívják! És tessék! Na de aki tud horgolni, az kitalálja és elkészíti! Nagyon szép! Egy kicsit, inkább nagyon, irgykedem!:)) Szép napokat!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csinos lett! Én is készülök egy ilyenre, szerintem is nagyon praktikus holmi.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nőcis lett! Így már tetszik..a színe is tök jó!

    VálaszTörlés
  5. Szép, igényes kivitelezés a fotók gyönyörűek.

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm lányok,.... látom többen is most barátkoztok ezzel a ruhadarabbal, kíváncsian várom a képeket majd!

    VálaszTörlés
  8. Judit!

    Nagyon tetszik a szine elsosorban, ritkan lehet hasonlot valamilyen ruhadarabban kapni, pl.bluz.
    Mindjart azt ereztem, hogy nagyon elegans, olyan elokelo:))
    Nagyon szep a mintaja is!
    Ja e snagyon ugyes vagy:)

    puszi!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép darab szerintem is !Szép a színe és a mintája is .Nagyon nőies .

    VálaszTörlés
  10. Ágikám ,köszönöm a kedves szavaidat!

    Elinor17!
    Köszi, az első pár kép adja vissza az igazi színét!

    VálaszTörlés
  11. Szuppper! Én is valami ilyesmi kesztyűvel kacérkodom, csak nem tudom, nehéz-e megkötni v. meghorgolni.

    VálaszTörlés
  12. Hű, ez nagyon szép lett!!! Gyönyörű a színe, és jó ez a minta is. Köszi, hogy megmutattad :)

    VálaszTörlés
  13. Annás!
    Köszönöm,hogy itt jártál!

    VálaszTörlés