2011. november 13.

Ez egy "nem horgolós" bejegyzés lesz.............

............amely elég személyes hangvitelűre sikeredett.
Nem tudom említettem-e már, de legjobban a 20-as, 30-as évek stílusát kedvelem.
Zenében,............ öltözködésben, .........életstílusban egyaránt, még folytathatnám.....
Azok a békebeli idők!
Sokat meséltek nagyszüleim ezekről az időkről.
Amikor nagyapám végig mulatta a szombathelyi éjszakákat, nagyanyám meg füzettel és ceruzával ment a moziba, hogy Karádi ruháját lerajzolja és másnap már a varrónőnél volt vele.
Micsoda ruhák voltak!


Ők a nagyszüleim.........

..........szóval a zene, a régi slágerek új ruhában..




...............hogy mire is akartam  kilyukadni?
A héten Pécsen zenél a Budapest Bár, jó dalok, jó zenészek, jó énekesek!
Már megvan a jegyünk Kriszta barátnőmmel megyünk, ennyi kikapcsolódás jár nekünk.
Másnap kicsit álmos fejjel megyünk majd dolgozni, .......ugye nem baj Mariann?

8 megjegyzés:

  1. Én is imádom Őket! Minden albumuk megvan. Jó szórakozást Nektek!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm lányok, én is azt hiszem jó kis buli lesz!

    VálaszTörlés
  3. hű, de elegánsak a nagyszüleid! szép pár voltak! a koncerthez jó szórakozást!

    VálaszTörlés
  4. a BB annyira jó, hogy a legutóbbi koncerten (HOppá volt az is) nekem mulatni támadt kedvem,mulatni!,nekem!

    VálaszTörlés
  5. MrsYarnart!
    Köszönöm, tényleg mindig szépen öltöztek,már régen nincsenek velünk, sajnos!
    Zazálea!
    Lehet,hogy én is így járok!!!!

    VálaszTörlés
  6. Azok a ruhák, azok az esések, a muszlinok, a nőiesség, a szoknyák... nekem is nagyon tetszik :) És persze a békeidők:)

    VálaszTörlés
  7. ha így jársz, az jó,mert akkor a teljes kikapcsolódás megtörtént.én nem mulattam azóta sem, tán sosem fogok, de akkor és ott..!

    VálaszTörlés