2011. május 30.

Még mindig................................


.................a lila és a zöld,........................... de már más színekkel is dolgozom, ........még folyamatban van a dolog ,de nemsokára azt is megmutatom.
Valahol láttam horgolt vállfákat, gondoltam egy kicsit dobjuk fel virágokkal.
A fonal nem igazán a legjobb erre, kicsit szöszölődik, kicsit fénylik, de maradék volt és valamire fel kellett használnom.
A következő már jobb lesz.
Dekoráció is lehet, de nyugodtan lehet funkciója szerint használni.



Az udvari képek nem igazán adják vissza a színeket.......bevallom nem vagyok profi fotós, csak szeretek fotózni.

5 megjegyzés:

  1. Tipitá, tudom Te is vállfa kedvelő vagy, láttam!!

    VálaszTörlés
  2. Judit ez nagyon klassz es zold!!

    VálaszTörlés
  3. Én erre ruhát se akasztanék, csak gyönyörködénk benne amikor kinyitom a szekrényt :-))

    VálaszTörlés
  4. Ági, igen a zöld az marad!

    Erzsó!
    Örülök,hogy tetszik!

    VálaszTörlés