2011. május 18.

Az első....................kendő....!!!!

Igen, elkészült életem első horgolt kendője!
Kettőt horgoltam egyszerre és ez lett a győztes, az első.....
Barka fonalból(Gilice, Papsajt és Szilvásgombóc) készült,tiszta gyapjú, puha, lágy ......szóval meg vagyok elégedve.
Lehet,hogy nem túl nagy, de olyan nyakba tekerősnek készült.
A minta egyszerű volt és hullámzott az ujjaim között, szépen lehet vele haladni.
Kezdő horgolóként szép lassan próbálkozom majd nehezebb mintákkal is, mert lendületben vagyok....
Nemsokára kész a másik lila-zöld, amiről már mutattam képeket,aztán jön a többi szín......










Felnőtt modellt nem találtam,így ...................


7 megjegyzés:

  1. Ó, de nagyon szép! :) A kisasszony is. :)

    VálaszTörlés
  2. Tapsi, tapsi! A modelled nagyon szép!

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok, szereti is a modellkedést!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok !!!Szép lett az első horgolt kendőd .A modelled is elbűvölő !:)

    VálaszTörlés
  5. Sokkal szebb, mint egy felnőtt modell. Bájos, és a kendő is:)

    VálaszTörlés
  6. Elinor17- köszönöm,hogy itt jártál!

    m - köszönöm a modellem nevében is!

    VálaszTörlés