2011. május 5.

Még mindig horgolok....horgolok...közben érik a cseresznye

 Egyszerre két kendőt horgolok, nem is tudom miért......ez az egyik ,már kezd kendő formájú lenni és a színeit  is nagyon szeretem.
Csuda puha 100% gyapjú és persze egy egyszerű nagyi minta  Annás  leírása alapján.
A másik még nincs fotózásra alkalmas állapotban.


 


Ja ,és érik a cseresznye az udvarunkon lévő öreg fán......májusi cseresznye...........pont a szülinapunkra éri be, a legkisebb ugrifüles...Milla és én egy napon születtünk.
Persze, ha a rigók hagynak belőle valamit, mert már nagyon dolgoznak.





6 megjegyzés:

  1. De szép képek! A szinek!!!!!:)))) A rigókkal meg beszéljél, hogy ők csak később jöjjenek! :)

    VálaszTörlés
  2. Micsoda összhang a fonalak és a párna színei között!Gyönyörű kendő lesz!
    és jéééé! Gyümölcs!!!!Hihetetlen,hogy már piroslik a fán!
    Tegyél ki a rigóknak virágalátétben vízet, hátha akkor nem lesznek szomjasak a cseresznyére,.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű ez a kendő! Nagyon szeretem a lilát zölddel. :)

    VálaszTörlés
  4. Tipitá! Beszéltem én már a rigókkal eleget, de nagyon kitartóak!

    Mammka!
    Köszönöm a kedves szavakat, a rigók..hát van nekik madáritatójuk, de a cseresznye jobban ízlik..

    Köszi Dorka a látogatást!

    VálaszTörlés
  5. Nem csak a kendő gyönyörű, hanem az, ahogy látod (és fotózod a világot).
    Nagyon tetszik Judit:)

    VálaszTörlés