2011. március 4.

Angyalaim.....................

















Régebben már mutattam pár tárgyiasult angyalt a gyüjteményemből, mert tele van velük a ház!
Ezek a régi szép darabok nagymamámtól származnak.
A szenteltvíztartó angyalkát nagymamám padlásán találtuk unokaöcsémmel még gyerekkoromban.Nagy felfedezéseket tettünk a pár száz éves ház padlásán.
Gyerekként nem értettem miért kormos szegény angyalnak a talpa,mi történhetett vele vajon.......sok minden eszembe jutott............. alig tudtuk lemosni.
Sérülten is megőrizte szende báját.
A másik darab fa kerettel és porcelán betéttel,igen szép darab, de , hogy mi lehetett régen, fogalmam sincs.
Ha valakinek van ötlete kérem, árulja el!!

" Az őrangyalunk gyakran valakinek az ajkain keresztül közöl velünk dolgokat,,
ez a válasz azonban véletlenszerűen érkezik, általában egy olyan pillanatban,
amikor nem hagyjuk , hogy szorongásaink beárnyékolják az élet csodáit." P.C.

"

2 megjegyzés:

  1. Judit nagyon szepek!

    Arra gondoltam eloszor, hogy mennyezeten lampaego kore valo, de lehet hulyeseget irtam.Elso ranezesre azt hittem most is ott van, csak hianyzik az ego.

    Kivancsi vagyok jo e arra a celra, mert megfelelo helyrol sugarozna a lampa igy meg szebben:)

    VálaszTörlés
  2. Ági, nem tudom , én is gondoltam már erre, van egy kis mélyedés a közepén,de lyuk nincs.
    Hogy vezették be oda az égőt ?
    Talán ha látok valahol hasonlót kiderül!
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés