2012. augusztus 29.

Őszi kendő...........

............színátmenetes fonalból.... egy kis csalással.
Sokszor rendelek a netről fonalat és általában meg vagyok elégedve / pedig ha megtapintod, megsimogatod  és a saját kezedben látod a színeket az az igazi /
Most a Reatextől érkezett a "katia Darling " fonalam , zöld - rozsda árnyalatai megnevezéssel , a képen nagyon tettszettek a szép őszi színei.....aztán amikor megérkeztek a gombolyagok ......akkor láttam, hogy rikító sárga is megbújt  benne, na ezzel nem tudtam megbarátkozni.
Nem, nagyon nem!
Kivágtam!!
 Persze csak ollóval, nem dobtam ki, sőt fel is használtam már egy japánvirágos kendőhöz.

 
Látszik ,amikor a zöld kezdene átmenni sárgába..... de nem engedtem, talán nem túl feltűnő!
 
 
Két gombolyagból és egy kis  Barka Cinege kiegészítéssel a szélére , Drops mintával / ami az SBS egyik továbbgondolása /el is készült.
 Az őszi barna, hosszú kardigánomhoz pont jó lesz.
 

13 megjegyzés:

  1. Szuper lett,jó így a sárga nélkül.;)
    Nekem is van belőle,lehet megnyiszalom én is:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett!

    Nem tudom, milyen volt a sárga, de azért elég huncut dolog így belecsempészni, hogy a fényképen nem látszik. De így nagyon szépek a színei! :)

    VálaszTörlés
  3. Kis csalás megengedhető, hiszen gyönyörű!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett. Mutasd meg a sárgát is légy szíves, amit kivágtál belőle. Köszi!

    VálaszTörlés
  5. Szépséges lett! Gyönyörű őszi színekben pompázik.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett,szerintem aki nem tudja,hogy volt benne sárga,az észre sem veszi.Ha nem mondod, én se.De csodás,igazi őszi kendőd lett!!!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett!!!!! Igazi őszi színek :)

    VálaszTörlés
  8. Óóóó, de milyen igazad van! Az a sárga nekem is kissé erős volt. Bár én a csíkosságát is nehezményeztem, de találtam megoldást ... :)
    http://teszekveszekvacakolok.blogspot.it/2012/08/csikos-lett.html

    VálaszTörlés
  9. Tündérviola , örülök, hogy tetszett!

    Timici, köszi, csak bátran vágj bele!

    Gumipók! Kicsit mérges is voltam mikor megláttam , a képen semmi sárga nincs benne!

    Jutka, másként nem ment volna!

    Orsi! Igazi élénk sárga, majd a japánvirágos kendőnél megmutatom, már belehorgoltam, ott jó, mert sok színből áll!

    Szera!
    örülök, hogy újra látlak!

    Irenka, köszi , szeretem az őszt , ezért tattszett meg ez a fonal!

    Manó Kreativ, akkor nem hiányzik a sárga!!

    hopuka!
    Kedvenc kendő lesz!!

    jeszizsu! ha a képen láttam volna, nem rendelem meg ezt a fonalat, de most már így meg vagok elégedve!
    Nekem tetszik a tied is, még csíkosan is!

    VálaszTörlés
  10. tényleg nem hiányzik a sárga. hogy te milyen kreatív vagy :)

    VálaszTörlés
  11. Itt is megcsodáltam a csodaszép fotóid! Gyönyörűséges lett a kendőd, imádom a színeit, ahogy az őszt is! A mintája is elsőrangúan kivitelezett!

    VálaszTörlés