2011. augusztus 29.

Felnőtteknek..................és kicsi gyerekeknek

......................mert kezdődik az óvoda ( Franciskának, Millának) ,az iskola ( Anyának,vagyis nekem).................és vége az itthon töltött éveknek.
Új kalandok várnak ránk................................remélem mindig ilyen vidáman.................



Robert Fulghum : Már az óvodában megtanultam mindent, amit tudni érdemes

Azt,hogy hogyan éljek, mit tegyek, mind az óvodában tanultam meg.
Az egyetemen a bölcsesség nem volt különösebb érték, az óvodában azonban annál inkább.
Ime amit ott tanultam:
Ossz meg mindent másokkal!
Ne csalj a játékban!
Ne bántsd a másikat!
Mindent odat égy vissza , ahonnét elvetted!
Rakj rendet magad után!
Ne vedd el a másét!
Kérj bocsánatot,ha valakinek fájdalmat okoztál!
Evés előtt moss kezet!
Húzd le a vécét!
A frissen sült sütemény és a hideg tej tápláló!
Élj mértékkel!
Mindennap tanulj, gondolkodj, rajzolj,énekelj, táncolj, játssz és dolgozz egy keveset!
Délutánonként szundíts egyet!
A nagyvilágban óvatosan közlekedj, fogd meg társad kezét, és ne szakadjatok el egymástól!
Ismerd fel a csodát!










5 megjegyzés:

  1. Milyen helyesek! Ha rossz kedvem lesz, csak ide jövök hozzád, megnézem azt az első képet, biztos, hogy mindjárt jókedvre derülök. :)
    Sok sikert nektek!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édesek !Kicsi angyalok !:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon helyesek!!! sok sikert a következő napokhoz!

    VálaszTörlés
  4. én is indulóban vagyok, jó volt ide bekukkantani, mosolygós kedvem lett - Eszterhez hasonlóan - látva, olvasva benneteket. szép és sikeres új tanévet kívánok mindannyiótoknak!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm lányok a kedves szavakat, az iskola már beindult és holnaptól az ovi is.
    Legyen szép szeptemberetek nektek is és ha van időtök nézzetek be hozzánk!

    VálaszTörlés